PASTE FERICIT!

Inainte de toate as vrea sa urez tuturor un Paste Fericit incununat de lumina si credinta. Sa nu uitam ca sutem crestini, inainte de toate, si ca ar trebui sa ne bucuram impreuna de Invierea Domnului. Paste Fericit.

Despre ficurile mele nu pot spune prea multe. Ideea este ca nu am renuntat sa scriu. Capitolul 10din FALLING FOR YOU, desi este inceput, asteapta in continuare. Nu cred ca mai am multi cititori, (pe buna dreptate), dar eu voi scrie oricum, chiar daca se va posta la intervale mai mari de timp.

Take care!

5 gânduri despre „PASTE FERICIT!

  1. vroiam sa iti zic ca ai cititori si admiratori ai bloguluii..probabil ca multi dintre noi te inteleg,,,intelegem cum e sa fii un prizonier al timpului sau pur si simlu sa nu poti sa faci un anumit lucru.eu sunt aici sa iti urmaresc blogul in continuare si sa te sustin
    iti doresc UN PASTE FERICIT si multe multe bucurii

  2. Din pacate am avut o perioada foarte plina si nu am mai reusit sa intru, dar acum m-am intors si raman. Cei care ti-au savurat povestile se vor intoarce cu siguranta pentru ca e greu sa renunti la ceva ce ai indragit. In plus, stiu cum e sa simti ca nu mai ai inspiratie, timp, motivatie. Astept totusi cu nerabdare noile capitole. Te puup ! :*
    Diid`

Lasă un răspuns

