RUNAWAYS…

Buna din nou… imi cer scuze de intarziere… dar am revenit cu link-ul acestui fic…

Fic-ul original se numeste FUGGIASCO… si il puteti gasi la un simplu click pe google…

http://www.fanfiction.net/s/5961148/1/Fuggiasco

Un gând despre „RUNAWAYS…

  1. OK..!NU am cuvinte sa iti spun ce am simtit atunci cand am citit articolul tau .Desi iti vizionez blogul foarte des,stiu ca nu prea am lasat comm-uri asa cu meritai.Imi pare sincer tare rau si in adancul sufletului am totusi o speranta ca nu ne vei parasi.Intradevar este decizia ta ce vrei sa faci si eu o respect.Cu toate astea am o foarte mare rugaminte la tine,una personala.TE ROG DIN SUFLET NU STERGE BLOGUL..Chiar daca nu vei mai scrie nimic te rog sa nu pleci definitiv din vietile noastre,intotdeauna iti citesc ficurile cu mare drag si cred ca daca oricine mar intreba ceva despre vreo intamplare din ficurile tale as rapunde imediat.Acum tu faci exact asa cum simti dar desi am niste ani si o cariera si un copil care deabia a trecut in clasa intai si imi mananca tot timpul liber niciodata nu am renuntat la voi scriitorii mei favoriti.Iti doresc tot binele din lume si sper sa nu ne parasesti de tot,cu toate acestea eu iti voi lasa adresa mea de mess,mi-ar face deosebita placere sa mai tinem legatura din cand in cand.
    CU DRAG
    OANA
    oana_f_23@yahoo.com,asta este adresa mea de mess
    TE PUP DULCE!

Lasă un răspuns

