Ganduri… decizii… Inceput…SFARSIT

Hello… ce mai faceti? Sper ca sunteti bine, sanatosi, dornici de un an nou de scoala/facultate etc…

Am in gand multe lucruri, dar nu le pot reda pe toate nici chiar daca as vrea. Ca de obicei sunt pierduta in propriile ganduri, multe dintre acestea referitoare si la blog, de ce sa mint?

Sa spun ca am luat niste decizii, ar fi poate prea dur, cu un impact prea mare sau din contra minor. Gandul ca nu am mai scris nimic de peste cateva luni ma intristeaza, dar in acelasi timp am invatat sa ma obisnuiesc cu asta.  Fiecare inceput are si un sfarsit.

Bella din Sweet Story a trait prima dragoste si a ajuns la facultate mai matura, mai increzatoare, schimbata in bine.

Bella din Invata-ma sa iubesc a trecut peste toate cosmarurile trecutului si l-a invatat totodata si pe Edward, cum este sa iubesti cu adevarat pe cineva, care la prima aparenta, nu are nevoie de iubire, compasiune etc.

Eu, personal, am trait pagina cu pagina emotiile acestor protagonisti, care totusi asa cum au aparut… asa trebuie sa si dispara… momentan in biblioteca personala.

Xeroxate, legate si cartonate, ficurile mele se pregatesc poate sa paraseasca lumea virtuala, in favoarea unor rafturi prafuite de lemn, dar incarcate de amintiri.

Am decis, cred, sa renunt la blog..

Nu voi renunta la alte 2ficuri, ce le am in plan (FALLING FOR YOU+INGERUL DIN UMBRA-neinceput). Le voi scrie… dar intr-un viitor nu stiu cat de apropiat, pentru un public restrans-familia mea.

Am nevoie de o pauza… determinata… pentru mine… este greu de inteles.

M-am apucat de scris la 21de ani si am continuat pana in prezent. Nici nu stiu cand au trecut aproape 3ani… dar pentru mine au trecut extrem de repede.

Multumesc enorm, tuturor celor care m-au felicitat in trecut, si ma bucur mult daca am reusit prin intermediul ficurilor mele, macar un pic, sa va inseninez ziua. Asta conteaza cel mai mult, iar eu ma declar mai mult decat multumita, daca a fost asa.

Multumesc de pe acum celor care imi vor respecta decizia, iar in consecinta, voi reveni maine cred, cu link-ul oficial de la RUNAWAYS.

Sfarsit…

10 gânduri despre „Ganduri… decizii… Inceput…SFARSIT

  1. deci pot sa iti zic ca am ramas afis cand am vazut ceea ce ai scris….pai ce sa zic?mie imi pare chiar foarte rau ca nu mai scrii….chiar asteptam cu sufletul la gura fiecare capitol…mai ales la falling for you…pai ii decizia ta….iti doresc mult succes in viitor….si sper totusi sa te razgandesti,si te rog sa nu stergi blogul….:*

  2. Imi pare foarte rau, sincer Blogul tau mereu mi-a adus bucuria unei lecturi de calitate Iti respect decizia si iti doresc numai bine. Sper intr-adevar poate sa ne prezinti si noua finalul ficului Faling for you.

  3. Sincer, imi pare extrem de rau, deoarece era unul dintre blogurile mele cele mai des accesate. Dar este decizia ta, si ti-o respect.
    Succes in continuare cu tot ceea ce iti propui si multumim pentru k ne-ai incantat cu aceste minunate ficuri.
    Multi pupiciiiii
    Roxana

  4. Am trait fiecare emotie din ficurile tale; cu mana pe inima iti pot spune ca ai fost intotdeauna preferata mea.
    Iti inteleg decizia, este o oboseala mai mult psihica si pt asta ai nevoie sa te deconectezi. De asemenea eu cred ca aceasta perioada cu ficurile a fost o etapa din viata nostra…care s-a dus. Imi pare rau sa spun asta dar e adevarul.
    Nu obisnuiesc sa fac asta dar daca vrei sa vb id-ul meu e m.raluca09. Stiu ca esti o persoana speciala si nu as vrea sa pierd legatura cu tine.
    As vrea sa pot sumariza in cateva cuvinte tot ce am simtit in privinta ficurilor tale dar uneori cuvintele nu pot descrie ceea ce simti.

    Sper sa mai vorbim…daca nu, iti spun de acum ca iti doresc tot binele din lume

    Te pup
    Raluca

  5. Salutare Beatrice,

    Cred ca e primul post la care nu o sa dau un Like.:(
    Da, timpul trece, tinerii se maturizeaza, sunt etape absolut normale din viata oricui.
    Cand am citit prima data postarea ta am fost dezamagita (si totusi…sunt suficient de matura incat sa pot analiza decizia din perspectiva ta si sa inteleg macar un pic motivele care te-au facut sa te opresti), acum sunt trista….ce pacat ca lucrurile bune se termina cel mai repede.
    O sa incerc sa iti explic de ce sunt dezamagita: am considerat tot timpul ca orice lucru ai incepe in viata, acesta trebuie sa aiba o finalitate – o finalitate naturala, si nu una impusa de motive care iti stau in fata ducerii la bun sfarsit a unui lucru inceput. Evident, asta e un principiu personal in viata mea, si stiu ca nu toata lumea gandeste la fel.

    Si mai sunt dezamagita pentru ca de la tine aveam asteptari…

    Ceea ce am scris mai sus nu e un repros, ci o dovada ca imi pasa (si, te rog, sa il apreciezi asa cum l-am scris, ma refer la un aspect mult mai profund si cred/sper ca o sa intelegi).

    Dar, Da, e Decizia ta si ti-o respect. Iti multumesc mult pentru acele superbe momente in care am putut sa ma „pierd” in ceea ce ai scris. Mi-ai bucurat sufletul si am fost foarte incantata sa vad cata sensibilitate se gaseste in ceea ce ne-ai impartasit pe blogul tau.
    Iti multumesc pentru timpul pe care mi l-ai oferit si l-ai oferit si celorlalti cititori.

    Iti doresc multa bafta si noroc in orice ai face.

    Imbratisari calde,

    Ramona(Elyia)

  6. La fel ca Bella din Sweet Story, am trait o poveste de dragoste minunata. Atat ea, cat si Edward mi-au schimbat viziunea pe care o aveam despre iubire. A fost primul si singurul fic care l-am citit de prea multe ori….nu il voi uita niciodata
    Am trait alaturi de Edward si Bella din Invata-ma sa iubesc niste sentimente profunde….am ras si am plans impreuna cu ei
    Chiar imi pare atat de rau ca nu vei mai scrie, nu vei mai traduce 😦 NU cred ca as putea sa te judec vreodata pentru ceea ce faci acum…meriti tot respectul meu si toate incurajarile din lume.
    Esti cu adevarat o scriitoare si chiar mi-ar placea sa publici o carte…cu siguranta, iti voi cere un autograf 😦
    Nu pot sa plec pur si simplu…imi pasa prea mult de tine….intotdeauna voi reciti aceste ficuri atat de minunate!
    Ele fac si vor face parte din viata mea, din adolescenta mea 🙂 Chiar daca te-am descoperit la doar 16 ani, nu imi pare rau, caci am crescut cu povestile tale >:D:D< :*:*:*:*

  7. Nici nu stiu ce sa mai spun… Pur si simplu m-ai lasat fara cuvinte. De cand a inceput scoala ma uit doar daca ai mai postat ceva la ficuri asa ca nu am observat pana acum acest post.
    Sper, chiar sper ca te-ai razgandit. Si ca vei continua falling for you. Si poate dupa o pauza pe care o meriti cu adevar vei incepe sa publici si Ingerul din umbra.
    Cred ca tu ai fost singura scriitoare din Romania pe care eu am gasit-o care sa redea atat de bine trairile personajelor incat sa evadez alaturi de ele din realitate.
    Te rog mai gandeste-te si nu lasa acel „cred” sa se piarda printre randuri! („Am decis, cred, sa renunt la blog..”)

  8. DyD, Beatrice a postat un nou capitol din Falling for you, dupa postarea acestui anunt.in caz k nu ai obsercat. Este vorba de prima parte din capititolul 9, un capitol extraordinar pe care ti-l recomand din inima, astfel incat sa il citesti dak vei vedea acest comm.

Lasă un răspuns

