INGERUL DIN UMBRA… fic nr.4?

Hello… hello…  stiu… va innebunesc de multe ori cu ideile mele nastrusnice… sau alte dati cu faptul ca postez cam rar… dar imi fac si eu timp de toate cum pot mai bine… credeti-ma… fapt pentru care nu uit niciodata sa ma intorc si pe aceasta pagina…pt diverse noutati… Sper ca si voi la fel… 🙂

Cum stateam ieri… in fata calculatorului mi-a venit o noua idee de fic… (lucru lipsit de logica stiu), dar asa s-a intamplat… Cine este interesat de inca o portie de fic… avand in vedere ca INVATA-MA SA IUBESC  se termina in curand… l-as ruga sa voteze la polul de mai jos… special creat…

Dar multa vorbarie saracia omului… O MICA PREFATA

***

Adevarul te va elibera dar mai intai te va face sa te simti mizerabil…

James Abram Garfield

Cu grija, incercand sa nu fac prea mult zgomot, am cercetat in continuare cu atentie actul pe care il aveam acum in mana. Desi rasfoirea arhivelor vechi de zeci de ani ale orfelinatului Queens, nu era una dintre activitatile pe care sa le urmaresc de obicei, in seara asta, totul era diferit. Viata mea din ultimele saptamani devenise si ea, orice, dar nu obisnuita, iar simplele ei ite nastrusnice, puteau intra cu usurinta acum in scenariul unui film de Hollywood.

Lacrimi absente au inceput sa se prelinga usor pe tenul meu mat pe masura ce ratiunea se acomoda cu noile informatii acumulate. Aveam impresia ca traiesc un cosmar, asa ca sfarsita am aruncat hartia din mana la cativa metri, pentru a putea cadea sfarsita in genunchi, printre rafturile prafuite ale sumbrei incaperi. Nu ma indragostisem de sotul meu, nu nicidecum, ci ma indragostisem de un strain… O cruda ironie, iar eu eram singura pacatoasa…

L-am cautat pe sotul meu mort in urma cu 2ani si l-am gasit, numai ca EL era diferit…”

***

Ati inteles ceva? Presupun ca nu mare lucru… O sa incerc sa reformulez un pic mai pe intelesul vostru… 🙂

Edward si Bella sunt amandoi jurnalisti de senzatie mereu amatori de subiecte noi, de situatii neprevazute si de evenimente demne de prima pagina. In viata lor de tineri casatoriti nu exista monotonie ci doar dorinta de afirmare si iubire cat cuprinde.

Ce se intampla insa atunci cand Edward, aflat intr-o misiune in Irak, pentru un documentar important, este omorat intr-un schimb de focuri? Este tratat ca un erou si promovat post-mortem…

Dar ce se intampla cu Bella a carei viata s-a oprit brusc, luand o cu totul alta intorsatura? Peste doi ani de la tragedie il intalneste pe EL… INGERUL DIN UMBRA… iar viata ei nu va mai fi niciodata la fel…

Sper ca nu v-am speriat de tot… 😦 dar eu spun ca o sa se merite… 🙂

Votati va rog…  sau spuneti-va parerea…

 

6 gânduri despre „INGERUL DIN UMBRA… fic nr.4?

  1. ideea este cu adevarat geniala si chiar mi-ar placea sa vad cum prinde aripi.Pe-o parte, pe alta ma ingrijoreaza putin doarece cum Invata-ma sa iubesc se termina curand, sper sa-ti ramana suficient timp pentru ambele.Si spun asta,pentru ca intervalul in care postezi nu este chiar stralucit dar nici ingrjiorator.Problemele si viata persoanala isi fac de cap cu noi toti si sincer eu te inteleg.Deci pe de-o parte de incurajez si chiar sustin cu acest nou ”proiect” dar sper sa ai timp pentru toate deoarece un post rar privind oricare din poveste scade interesul.Din pacate eu cunosc acest sintom din propia experienta si chiar daca as vrea sa pot face ceva nu am cum deoarece este peste puterile mele.Dar daca tu te increzi in timpul tau si vei avea timp de ambele povesti,mentinundu-le constant printre noi atunci te IMPLOR scrie repede prologul/primul capitol.
    Am simtit neaparata nevoie sa public acest comentariu deoarece nu vreau sa neglijezi niciunul dintre ficuri.Toate ideile tale sunt originale si fff bine gandite.Dar cum am spus,capitolele apar putin mai greu ,si e vina doar a timpului sau doar a lipsei de inspiratie sau doar pur si simplu lipsa chefului.Uneori totul vine peste noi si simtim ca ramanem fara aer.Eu din pacate ma regasesc si de aceea imi e usor sa vorbesc .
    Dar repet,ideea este prea importanta/stralucita/captivanta’etc pentru a fi lasata undeva in plop,deci in ciuda polului eu zic sa te apuci sa scrii si poate poate poaate :)) gasesti timp si pentru cap 5 pentru ca mi s-au cam scurs ochii pe blog dupa acest capitol siiiiincer.
    See ya:X:XX
    Bafta i

  2. Ideea e foarte buna dar asa cum zicea si niko sper sa ai timp sa postezi la toate…eu am o impresie vaga ca stiu cine este acel inger dar nu zic nimic..astept sa postezi…ahh…si cap 5…abia astept sa apara…:o3…
    kisses:*>:D<

  3. Intotdeauna ai avut idei geniale…si asta evident face parte din aceasta categorie de idei. Imi place…e cu totul altceva. Sper din suflet sa continui cu acest fic, e mult prea tare ca sa fie uitat. Abia astept primul capitol…si capitolul 5 din „Falling for you” insa stiu ce inseamna sesiunea si viata personala…uneori, indiferent de cat ne straduim nu putem sa le impacam pe toate.
    Ai grija de tine si sper sa aud in curand vesti noi. xoxo

  4. deci vrei sa zici k edward nu a murit?dak nu a murit si el o sa fie in continuare cu bella atunci da poti sa scrii dar dak apare altu in afara de edward atunci eu nu o sal citesc sigur.deci ideea este super geniala binenteles k si celallalte idei dar dak edward dispare din peisaj atunci pt mine nu mai are nici un farmec.eu is team edward dar ii decizia ta binenteles dar ar fi frumos dak el ar reveni inapoi la bella chiar da k nu o mai cunoaste sau este insurat sau ma rog stiu io.oricum eu o sa mai trec pe aici sa vedem ce ai hotarat.sper sa fie in favoarea mea k deja am cam citit toate ficurile posibile cu edward si bella(binenteles k numa pe astea k celelalte cu alte personaje nu inseamna nimik pt mn)succes la scris ps.am mai citit odata introducerea si se pare k am dreptate ii vorba despre edward asa k iti urez sa postezi cat mai repede k noi asteptam

  5. Poi eu am inteles destul de bine(cred) ce vrei sa spui. Ceva gen (si aici repet si ce ai mai scris tu) : Edward moar in Irak.Bella il gaseste dupa 2 ani,numai ca arata diferit. Probabil te referi ca este vampir.Eu cel putin asta am inteles.Oricum ideea mi se pare foarte frumoasa,originala si sunt sigura ca iti va iesi foarte bine daca o faci.
    Eu sper ca o vei face.
    Te puupp si succes in continuare cu tot ceea ce faci! :*:*:*:*:*>:d:d<

Lasă un răspuns

